måndag 1 oktober 2012

People Change

Hmmm... lol fick en sen födelsedagspresent idag ....
Jag har funderat på hu mycket vi människor förändras under ett år. Ibland kanske det känns som om man inte har förändrats mycket men i princip så förändrar man under ett år ganska mycket utan att märka av det. Speciellt tankar och funderingar för mig har hela tiden förändrats under de senaste åren.

Även mina vänner har förändrats väldigt mycket under åren.. Våra intressen bara går isär mer och mer. Jag känner mig osäker på vad vi ens ska börja tala om. Derp...men men ...det brukar nog gå bort sen. Jag gillar att lyssna på vad andra babblar om.

Jag kom fram till att jag kommer att missa min Halloween sitz här i Åbo för det faller på samma dag som då jag ska ta min 2:a skede i Kronoby. Hmm....men hey det harmar ändå inte så mycket. Jag kommer att fira Halloween med mina kära vänner där då :3 So no problemoz. Jag får lov at fira Halloween i Åbo nästa år istället .

Inga kommentarer: