söndag 28 oktober 2012

Back to Turku

Kom tillbaka till bostaden kl. halv 10 tiden. Voi jumalauta vilket lass jag hade med mig. Det var mest kläder och små saker som jag inte kunde ta med från förra gången som jag släpa det hit. Skåpen och hyllorna e verkligen fullproppade nu. Råkade igen köpa ett par skor men det får vara den sista för detta läsår haha. hmm... borde räkna hur många skor, kjolar och klänningar jag har nu här i mitt rum ahaha....
12 väskor + 1 på kommande
21 par skor + 1 på kommande ( kanske ändå tänker köp fler bajs! D<)
7 jackor/kappor (1 kappa i min önskelista men ska inte skaffa det förrän kanske nästa år?)
5 klänningar (har fler hemma :/)
7 kjolar + 4 eller fler på kommande?
en hög av strumpbyxor och leggings
+ andra vanliga kläder

Suck suck tror nog att jag ha blivit en shopaholic. För jag köper alltför mycket vanliga grejer nu XD
Min favoritväska för tillfället.
Skaffa också en  bordslampa så nu kan jag studera >D LIIGHT YAY

Inga kommentarer: