tisdag 16 oktober 2012

SIDORNA E BLOCKAD

Jag hittade äntligen ett tillägg som jag kunde installera för att blocka mig själv från att surfa på hemsidor. YAY. Jag har varit ganska internetberoende i flera år har jag märkt så jag vill verkligen få bort det. Inte helt men en aning mer så att jag slipper sitta och drunkna framför datorn hela dagen.

Det kommer att vara lite pain in the ass att inte få surfa på tumblr o kolla på va som händer på youtube men jag måste verkligen ta studierna på allvar nu. Man blir inte så mycket värst smartare om man sitter o kollar på en massa skit :/ + man slösar på mycket tid då också. Kanske först när man har studerat färdigt o skaffat ett yrke så då kanske jag får sitta och surfa igen :3

See you soon ~~

Jag kommer o vara en helt osocial på internet nu ahaha.... men whatever. STUDERA.


Inga kommentarer: