fredag 15 juni 2012

Thor & Ironman


Igår laddade jag ner filmerna Thor och Ironman. Jag kunde inte se dem online vilket sög men som tur tog det endast ca 3 timmar att ladda ner en film så det gick väl helt bra.

Thor filmen tyckte jag var skitbra med lite humor i sig. Loki och Thor såg så uber söta ut som barn och även som vuxna. Thors butt omg!! verkligen hot ahahah XD Och Loki så gullig. Verkligen en bra film enligt mig.

Ironman filmen såg jag tillsammans med min kompis via Skype där vi kommenterade eller paratde om vår reaktion vid scenerna. Helt bra film den också måste jag säga. Tony STarkkk...

Fortsätter senare idag med Ironman 2, Captain America och kanske Hulk. Min kompis rekommenderade mig att se på dessa filmer innan jag ser på The Avengers eftersom de har lite bakgrundsfakta som man borde veta innan man ser på The Avengers. 

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: