tisdag 26 juni 2012

Studiedagboken flyttas till wordpress

Jag tror att jag äntligen e nöjd med min studieblogg. Blogg.asia blogg hemsiidan var alltför krånglig och hade alltför många problem och begränsade teman och funktioner. Jag funderar på att sluta där för en gång skull. Helt onödig hemsida som åtminstone inte jag har nytta av. Det finns massor med bättre hemsidor som erbjuder 5 ggr bättre bloggfunktioner. Mina favorit blogghemsidor för tillfället är tumblr, wordpress och blogspot.

Jag flyttade min studiedagbok till wordpress för att dom har fler funktioner som skulle passa till min studiedagbok. Men det är inte riktigt nödvändigt att flytta bloggar hit och dit och det är jobbit att verkligen kopiera och flytta inlägg, speciellt om man har många. Så därför fortsätter jag blogga om allmänna saker här på blogspot. Nu känns det som jag har fått ordning och reda på mina bloggar och helt nöjd med bloggens utseende. lol tycker att jag sätter hårt på mina bloggutseenden men det får mig att känna tillfredsställande då jag sitter och tittar på dte lol. Skulle kanske eventuellt ännu vilja ändra på min pixblogg i wix men just nu ser den helt okejj.

En del blogg hemsidor har de funktioner till det som jag vill ha men på samma gång saknar det som jag skulle vilja ha på min andra blogg. Skulle vara så skönt om jag kunde ha alla mina bloggar på en blogghemsida bara men ...det får jag lov att vänta tills tiden kommer. 

Jag hoppas att jag verkligen inte blir led på mina blogglayout för då hamnar jag och ändra på dom hela tiden lol.

Här är min nya studiedagbokens adress: http://snailshit.wordpress.com/

 o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: