torsdag 14 juni 2012

Mardröm...

Inatt drömde jag om min kompis. Hon fick L i engelska, E i fysik, M i kemi, L i matematik och mycket fler andra ämnen och okända ämnen i studentexamen wtff... gissa hur avundsjuk och vilken ångest jag kände mig i drömmen lol!  Det var också en annan händelse i drömmen som var värre men det kommer jag inte ihåg.

Jag e ganska dålig på att komma ihåg drömmar. Jag borde verkligen skriva upp det jag drömde om strax när jag vaknar you kno? Skulle vara jättekul att läsa vilka knasiga drömmar man har haft under årens lopp haha... det skulle verkligen vara något det.

Det finns så många saker som jag vill göra just nu men nu känns det bara som om jag sitter och slappar på sängen hela dagen. Ska nog så småningom bli hardcore igen. HARDCORE FTW! Så känner jag mig just nu.

 Det är varmt här i hembyn. Riktigt sommarväder måste jag säga. Konstigt, jag tycker att jag inte alls svettas lika mycket som förr. Det är kanske för att inomhus i mitt hem oftast är närmare 30 grader varmt varje dag och att jag oftast inte vistas ute så mycket när det är soligt.  Idk ... Ibland regnar det nog här så ja...hoppas inte den här sommaren består av bara regn...

o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: