onsdag 6 juni 2012

sista urvalsprov imorgon!! o.o)/

Nu ede bara imorgon kvar och sen får jag slappna av en stund. :3

Sedan ska jag planera på vad jag ska lära mig i sommar då jag ändå inte har någonting att göra i sommar. Hmm...japanska? men  definivt börja teckna igen. Funderar på att köpa en tablet och Paint tool sai programmet så att jag verkligen inte behöver skanna in teckningar o skisser. Fast just nu kostar dom ganska mycket så jag siktar på att köpa dom efter midsommar. Förhoppningsvis är det billigare då och kanske också en digikamera + lolita/kläder o böcker men vi får se hur mycket pengarna räcker för jag ska ju också spara lite. 

Det suger verkligen då man bor så långt och måste vakna tidigt. Konstigt att urvalsprovet börjar redan kl. 8:00 O.o) Jag börjar känna mig lite nervös. Helst vill jag inte riktigt studera i Vasa. Det verkar halv tråkigt där men det är bättre än att stanna hemma. 

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: