fredag 27 februari 2015

lol?

Brukar det hända för dig att någon grabb kommer fram och frågar och sätter sig ned precis mittemot dig när man håller på att äta lunch ensam... ?

Det hände för mig idag lol och inte första gången heller. Det började med att han frågade väldigt artigt på finska om han fick sätta sig ned här mittemot mig och jag sa ju förstås såklart att du får göra det ! x3
Sedan sa han snabbt "jag ska hämta kryddor" och efter en stund kom han med en hög bunt med kryddor som han satte på bordet. Alltså jag har aldrig sett någon komma med så mycket kryddburkor som han. O_O like wtf

Han var jättetrevlig nog och vi önskade varandra en god fortsättning på dagen. Jag vet inte hur folk vågar komma sådär och sitta mitt framför en person som man aldrig känner?
Väldigt modigt av alla som vågar göra det
Just sayin'

Inga kommentarer: