söndag 22 februari 2015

Shit happens but I'm processing

Tiden kommer att gå så jävla snabbt. Jag har det på känn att mina strikta planer till Hprovet lite kommer o skita sig.... men jag ska inte ge upp för fan. It's not too late to give up. Jag överlever och sätter varje minut på det här.. !!!

Mest oroar jag mig för min sömn...jag borde köpa sån här natt-te? Jag glömmer alltid bort det när jag ska handla.. :/ men det skulle kanske kunna hjälpa mig att sova bättre..
För sömnen är mycket viktigt för hälsan, hjärnan och minnet!

Mina matrutiner håller just nu på att stabiliseras och jag har äntligen fått min studieblogg och yoga rutin i stabilt tillstånd... Inte bara det utan också bokläsningen, situps, armhävningar har jag lyckats hinna dela in med tiden med ganska bra. Så jag hoppas på att kunna hålla allt det under kontroll..en längre tid.
Äta lite mer fisk och grönsaker och frukter med mycket fibrer varje dag C:

Vid sidan om mina studier och seriösa ämnen. Har jag shoppat mycket kläder den senaste tiden... om jag inte hade nämnt det tidigare? lol ...
De e lite köpta från olika kinesiska hemsidor. Min favoritinköp var nog galaxy kjolen som jag har velat ha i en ganska lång tid..
Jag kommer fortfarande o ha en hel del kläder att vräka mina pengar på hahahah sablar ...jag lägger upp dom saker jag vill ännu ha i ett annat inlägg.. 
Galaxy chiffong kjol från AliExpress

Från lovelyshoes & Sheinside

Loppis, taobao 2ndhand, lovelyshoes och sheinside

Inga kommentarer: