torsdag 5 mars 2015

När jag e stressad blir jag shoppingsugen


Ni kan inte ana hur mycket sugen jag är på att köpa dessa kläder men det beror på att jag e så stressad. För att när jag blir stressad vill jag undvika och underlätta och då surfar jag o planera på shoppingsjukan om vad jag vill slänga mina pengar på. Ugh men jag köper bara en sak i taget. 
Ska sälja bort två lolita plagg så då kanske jag kan köpa ca häften av dessa lol

På tal om hur mitt liv har det gått ganska okej. Jag har fått igång min dagliga studieblogg och yoga rutin men å andra sidan har jag inte hunnit mycket öva till Hprovet vilket jag börjar få lite panik redan men jag ska löra hårt nu den här veckoslutet och nästa veckoslut medan jag har ännu lediga dagar på mig för om ca 1 vecka så börjar min praktik och mina känslor e lite blandade.

Det kommer ju o va roligt och spännande att man får gå på praktik i 5 veckor men på samma gång kan jag redan känna hur lite fritid jag har under dessa veckor eftersom 8 h praktik på vardagar + 2-3h deltidsjobb på en studentrestaurang lämnar inte mycket kvar av dagen.

Jag ska dock inte vara feg och ge upp så lätt och om det känns för tungt kan jag ju iaf ta en liten paus från studentrestaurangen någon dag kanske? förhoppningsvis. ... Men de två sista marsveckorna är värst för då måste jag hålla mig i skick för att kunna skriva Hprovet och det är oerhört viktigt för mig gällande framtiden.

Jag hoppas att allt går bra.

Inga kommentarer: