söndag 15 februari 2015

tumblr strejkar

Fr.o.m. måndag-fredag kommer jag nu att börja tumblr strejka. Jag har en tendens att lätt bli slukad av allt post och reblog smörjan av folk där och jag kan till slut inte sluta av att surfa, gilla o sedan reblogga.

Därför tänker jag helt o. hållet blocka min laptop från tumblr hemsidor. Jag ska koncentrera mig på Hprovet för fan så att jag har en chans att kunna förbättra mig på provet. Mars månaden kommer att vara det värsta för jag kommer inte alls o hinna plugga till Hprovet som jag hade tänkt. Praktiken tar 8h o sedan jobb 3h så det blir ju inte mycket o plugga efter det. Jag har ju då bara veckosluten lediga då om inte andra ställen ringer efter jobb. Därför måste jag begränsa vart jag lägger min tid på internet.

Egentligen har tumblr till största delen varit ett slöseri av min tid. Hur många timmar av mitt liv har jag riktigt slösat på det är nog en hel del. Så mycket man skulle ha kunnat lära sig och öva istället för att surfa på tumblr lol ...

Jag har helt enkelt inget annat val. Måste offra bort anime o. mangan nu för en liten tid för att hinna igenom mina övningar till Hprovet. Men det gäller bara 1½ månad så håll ut snailshit !

You can do this Snailshit!!!  YAASS
GO SNAILSHIT!!

Inga kommentarer: