måndag 18 mars 2013

Skaffade Dammsugare YAAAY + lolita outifts

påslös dammsugare
Denna påslösa dammsugare köpte jag för 34,5 € från Talouspörssi. Hade velat köpa en svart men röd går också bra eftersom det är ett av mina favoritfärger. Dessutom matchar den med mitt röda rum! PERF..
Dammsugaren funkar helt som en vanlig dammsugare ska göra. Hade funderat på att köpa en samma svart modell från Ö:botten för 40 € men tog som tur inte det beslutet för annars skulle jag haft ett helvete med att kånka allt själv till bostaden. Den var också skitare lmao fufu.

Ok vidare till nästa ämne. Hämtade min bodyline paket som jag egentligen fick för länge sen. Vet inte varför jag inte orkade hämta den förra veckan. idk var bara lat helt enkelt. Jag beställde 4 plagg varav 3 av dem provade jag göra en enkel simpel outfit. Den sista hade jag inget o koordinera med så jag får helt enkelt stå ut lol Dx. Det är en del som har rebloggat det på tumblr vilket gör mig riktigt glad ?
Of course så hamnar jag o tagga lite för att folk skall kunna se mitt inlägg. Det kommer dock inte knappast o slå min förra lolita outfit XD. (I'm not tumblr famous) men jag är nöjd så länge jag gillar mina egna simpla lolita outfits.

Mina bodyline kjolar och klänning


Inga kommentarer: