torsdag 7 mars 2013

Sommarjobb, hygienpass?

Lite uppdatering av mitt liv just nu.
Livet går väl vägen? Har lite börjat läsa till urvalsprovet och kemi men är inte till 100% igång.
 
Mitt rum är som vanligt otroligt roddigt igen men som tur har jag inte besök denna veckoslut.
Ringde och frågade efter sommarjobb igen så chefen sa att dom har räknat in mig nog till sommaren. Vilken lättnadskänsla jag har just nu. Dessutom anmälde jag mig till ett hygienpass kurs vilket jag vet inte om jag har någon nytta av det men alltid bra o ha. Kursen var dock dyr, 50 € och om jag inte klarar av kursen så där for dom pengarna ahaha. 

Hur kommer det sig att jag nu har motivation att plugga? Alltjämt på hösten verkar jag liksom alltjämt tappa lusten då man borde få upp motivationen.Jag e konstig. Jag känner mig helt utstängd från skollivet ibland då jag inte går på föreläsningarna. Jag försöker övervinna mig själv att verkligen gå på föreläsningarna dock. Jag e lite förvirrad.

Har iaf minskat på shoppandet ja. För tillfället men när sommarlovet börjar igen släpper jag loss mig själv igen. Damn it.

Anyways borde anmäla mig till uniansökningarna igen men denna gång gäller det endast farmaci som jag söker mig till. Har förstås många andra planer men vi får se hur det går sen.

YOU CAN DO IT IF YOU HAVE THE MOTIVATION

Jag e hungrig.

Inga kommentarer: