lördag 17 mars 2012

Ufhghh

Det känns som en evighet sist jag bloggade. Fyllde i anmälningsblanketten på universitetsanökningshemsidan. Jag ska verkligen börja stormplugga igen. Jag har som mål att redan läsa igenom allting färdigt till slutet av april. Så i fyra veckor+ ska jag satsa hårt på pluggandet. Har inte ännu fått igång min pluggrutin som jag har ställt upp men det ska lyckas så småningom.


Glömde också min jäkla mobiltelefon hos min bror. så jag är säkert tvungen att åka tillbaka på eftermiddagen imorgon och hämta det D< Insåg då också hur svårt det är att leva utan en telefon lololo okejj man överlver nog vanligtis utan telefon men jag behöver det som väckarklocka och annat som t.ex. ringa/texta mina vänner. I framtiden ska jag verkligen åka med närtåg till min bror istället det tar förstås längre tid men det blir billigare :3 yeeap

o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: