fredag 30 mars 2012

Saknar jag motivation? Ingen plugglust?

Botar jag mig själv med det här XD

lololo yao jag borde verkligen bli hardcore. har sagt det minst 5 miljoner gånger. e.e) men anyways STUDY HARDD!!

Men jag hoppas verkligen att mina vänner långt borta klarade studentskrivningarna. YA I'm thinking about you guys now ...

Det får mig att minnas tillbaka på min tid efter studentskrivningarna. 
Jag hade som tur klarat mig säkert från studentskrivningarna det hade jag på känseln. Det enda problemet var skolkompletteringarna som lämnade på hälft ända sedan jullovet startade. Jag hade stressat mig alltför mycket under 3:e året så jag i princip föll ihop, saknade totalt motivation och jag kände mig hopplös då jag inte kunde hjälpa mig själv stå upp på mina egna ben igen. Uwaah men nu ska jag inte tänka och känna mig nedstämd på grund av det.

Just move on, learn from your mistakes and avoid it in the future as much as possible :3

o(≧ω≦)o
 Snailshit

Inga kommentarer: