lördag 31 mars 2012

Goodbye Mars!

Nu var denna månad slut. Jag hoppas det blir snabbt varmt i april. Hoppas jag inte får allvarliga allergi symptomer då björkpollen kommer fram. Fyfan vad jag hatar björkpollen! men anyways vaknade 12 idag. Hade varit upp sent på natten upp till halv 4 och försökte hitta en passlig klänning åt mig själv. Har ännu inte valt vilken jag ska köpa idag men vi får se idag. Jag har valt ut söta, "korta" klänningar som skulle eventuellt passa mig. 



Jag skulle också betala skolräkningen igår men banken har satt nu ett nytt system på nätet med att man är tvungen att lägga tilläggsbekräftelse innan man godkänner betalningen.. O.O Anledningen är ju dock att dom vill ytterligare försäkra att ingen hackar sig in i ett konto och ändrar på kontonummret eller något. Den här tilläggsförsäkringen är ju dock bara att de skickar information till sin mobiltelefon där man bekräftar och slår in nyckelkoden som krävs från telefonen där på bankhemsidan och sedan är det bara att godkänna betalningen. Inte mycket svårare än det.

 Jag tycker att det blir bara mer och mer invecklat det här med betalningssytemet på bankhemsidan. What a pain in the ass I say....Jag undrar om mina föräldrar klarar av det ...liksom de fattar inte så bra...de får ringa åt mig eller mina bröder om det inte går.

Oh jag märkte också idag att wix (där jag har min hemsida) har skapat en bloggfunktion! Fuck yeah. Jag har alltid velat att dom skulle göra det ><)/ Men nu återstår problemet... ska jag flytta min blogg dit eller ?  Uwaah jag kan inte bestämma mig alls ... men jag ska definitivt börja blogga så mycket som möjligt när jag har tid. Kanske jag ändå inte flyttar min blogg här dit. Jag har ändå skrivit så många inlägg här så det skulle vara superjobbit att överföra alla mina inlägg dit men jag kanske gör en fotoblogg där istället. Det har jag alltid velat göra men då måste jag åtminstone skaffa en kamera åt mig själv ><) blö men ja , jag ska definitivt blogga där. Hush vad många bloggar jag har för tillfället O.O ... borde räkna upp vad jag har för bloggar:

1. blogspot - om mitt liv och vardagssysslor och tankar.
2. tumblr - crackblogg, humor
3. blogg.asia - studiedagbok
4. deviantArt (journal) - oanvänd för tillfället, kanske jag bloggar om mina ritningar. har inte ritat på 5 miljoner år lol
5. wix - möjligtvis en fotoblogg i framtiden  ---bloggens rubrik heter antagligen Snailshit's daily wix pix ?

5 bloggar totalt som sagt men 2 oanvända för tillfället.

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: