måndag 5 mars 2012

Ansökningen börjar idag.... :3

Idag börjar ansökningen till universitet och högskolor här i Finland. Jag ska själv inte ansöka idag men jag ska verkligen börja fundera på vart och på vilka ställen och utbildningar jag ska söka mig till.

Farmaceututbildningen ska jag absolut lägga som 1:a plats. Sedan blir det kanske cellbiologi? jag har så dåliga vitsord från studentexamen. Knappast slipper jag in någonstans ><) Företagsekonomi? sjukskötare? geografi? jag har fortfarande ingen aning vart jag ska söka mig till om jag inte slipper in till farmaceututbildningen i Helsingfors. Det känns hopplöst för tillfället. Jag önskade att jag verkligen inte slappade skiten ur mig efter penkkis, ångrar det så förjävligt mycket :< nåja shit happens and u just have to move on D: Jag får väl den här gången söka mig till många flera utbildningar än två och på flera ställen...möjligtvis till Sverige också? men dom bedömer ju vitsorden D:

Ska också försöka ringa och söka efter sommarjobb. Känns nästan för sent nu att söka men men idk vi får hoppas att jag får någon ><") Vilken jobbig period jag är i just nu :< TIME FO SOME SERIOUS BUSINESS D<

o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: