lördag 31 oktober 2015

Veckans höjdpunkt: Halloween

Studieliv
Denna vecka har en aning varit lite hektiskt. Det jobbigaste var nog i mitten av veckan då vårdplanen skulle lämnas in. Inga anvisningar gällande vårdplanen gavs så man fick helt enkelt själv lösa uppgiften. Jag frågade min kompis om hjälp så hon var riktigt snäll o visa sin vårdplan så att jag fick en klarare bild på hur den borde se ut.

Annars har sista finska kursen blivit klar. Jag har dock fortfarande en inlämningsuppgift kvar o skicka in men det borde nog gå.

På torsdagen var det Halloween sitz och det var verkligen roligt. Jag mådde illa av den första snapsskålningen så jag kunde inte dricka mera än ½ snapsglas under hela sitzen. Jag var dessutom så otroligt trött. Så jag var väldigt nykter denna gång och det kändes helt fantastiskt.

Shopping
Ingen shopping hittills men jag hämtade en hel del grejer från posti idag som jag beställde för ca 1 månad sedan.

Anime
Kollade färdigt Owari no Seraph (säsong 1). Tyckte att den var helt okej.
Så nästa anime som jag tänkte se igenom e Kuroko no Basuke, Parasyte, Shirokuma Café, Kuroshitsuji...och ja listan goes on as usual.... lol

Manga
Läst igenom de resterande volymerna av Death Note...lol äntligen hahaha
Nästa manga jag tänkt börja läsa ...hmm-- eller mera sagt jag tror att jag ska fortsätta med Gintama och Haikyuu!! serien. De är ju som sagt en av mina favoritserier.

See you next week! C:

Inga kommentarer: