söndag 18 oktober 2015

Sen veckoslutsrapport

Studieliv/Studier 
Denna veckas skolschema bestod mest av föreläsningar. Vi hade föreläsningar om människans hälsa, sexuella och andliga dimensionen. Jag kände mig en aning stressad och trött denna vecka

Det var långa skoldagar medan oron för att jag hinner inte skriva parrapporten steg. Jag och min vän C bestämde oss att ge järnet mot veckoslutet så vi fick det gjort ganska bra enligt mig.

I mitten av veckan var jag och mina vänner på en Glow in The Dark party som hölls i The Showroom. Det var kul och platsen var mysig. Det hände dock också galna grejer där som en grabb som börja slåss och blev dragen ut därifrån.


Annars var det jättebra stämning på nedre våningen än på första. Det var full dans på gång och musiken som spelades tyckte jag mycket om.

Jag har fått många komplimanger om att jag dansar bra. Det e väl en bra grej lol? Fastän jag inte riktigt anser mig själv så bra men jag diggar verkligen att dansa loss på dansgolvet och ja...nog kan man väl säga att jag får uppmärksamhet XD

Under veckoslutet har det varit full fart på parrapportarbetet. Det gick trögt från början men dagen efter så fick jag och min kompis det gjort som tur. Vilken lättnad det kändes !  
 

Shopping
Denna vecka har jag faktist inte köpt så mycket som jag skulle velat köpa lol
Köpte typ endast en av mina drömkjolar av F+F 
Jag fick min svarta bunny mössa iaf så det e jag glad för. Väntar på dom andra sakerna från AE också hueheu

Anime
Inga nya animen som påbörjats denna vecka. Ser fortsättningsvis på Skip Beat för tillfället

Manga
Började läsa Kimi ni Todoke Mangan men har varit fullt i släp efter...


Inga kommentarer: