söndag 11 oktober 2015

Weekend report!!

Studieliv/studier
Denna vecka har skolan gått sådär....Jag har varit med om att tvätta och leka som patient under och efter simuleringen. Förtestet klarade jag som tur igenom så nu ede typ bara 2 förtest kvar YES!  
Under mitten av veckan hade vi bokseminarium och i slutet av veckan finska. Det jobbigaste var inlämningsuppgiften vilket jag lämnade in först sent på lördgaskvällen. Hittills har jag klarat av att lämna in dem före deadline i nöd och näppe. Det e kanske något som jag borde förbättra mig på ! 

Shopping
Denna vecka shoppade jag en hel del kläder och saker från AE och Tokmanni. Förutom det var det kul at träffa min kära vän M igen !

Shoppinglista: 
  1. BHn (TM)
  2. HDMI kabel (TM)
  3. stylus pen (TM)
  4. badmintonracket (TM)
  5. simglasögon osv. (TM)
  6. kanin nattlampa (AE)
  7. Mumintröja (AE)
  8. jordgubbs USB-sticka (AE)
  9. tights från (AE)
Anime/Cartoon 
Denna veckas anime höjdpunkt är definitivt Haikyu!! säsong 2. Jag har väntat på det i över 1 år sedan säsong 1 avslutades och nu e den TV-serien äntligen tillbaka. Jag är helt överlycklig och hyper. Egentligen hade animen redan startat förra veckan men jag visste inte av det förrän under denna vecka så 2 episoder av animen har släppts nu hittills och jag är super nöjd.

Jag har dock inte hunnit se den senaste Gintama episoden.... :/ men det får kanske bli till nästa vecka...

Annars har jag också fortsatt med SB! serien och är nu på episod 14. Det tar ännu åtminstone 1 vecka att titta igenom det innan jag sätter foten och ser på de andra kvarliggande TV-serierna. 

Manga
 Läste Death Note vol. 2-8 denna vecka och det tog längre tid att läsa igenom varje volym än vad jag hade räknat med.
Annars inga nya intressanta mangaserier förutom manhuan Mosspaca Advertising Department vilket är tecknad av samma person som gjorde serien 19 Tian och Tamen de gushi 

Inga kommentarer: