lördag 18 oktober 2014

Taobao 2ndhand



LOol köpte dessa kläder före sommaren men jag ville inte skicka det hem och sedan släpa det hit så jag bad shopping servicen att spara dessa kläder över sommaren. Vilket gick suveränt. Sköna stickade tröjor och skjortor är det som gäller för folk som bor långt bort i ett kallt land som Finland xD Jag kommer ju förstås att försöka göra lite gulliga outfits av dessa grejer huhu ~~

Tyckte att dessa kläder såg så fina ut så jag kunde inte låta bli att köpa dem 2nd hand förstås. Men det finns förstås alltid andra grejer som kommer upp på 2ndhand som man skulle så gärna vilja köpa. Bara om jag får liksom några av mina lolita kläder sålt så skulle jag gärna vilja köpa några plagg till haha men nu får det räcka för en stund. Jag ska jobba och plugga så det så! Nästa vecka kommer att bli extra jobbigt men jag ska göra mitt bästa ! >.<

GO SNAILSHIT!! 


Inga kommentarer: