söndag 5 maj 2013

Min studenthem är ändå kanske int ändå så pålitligt ...

Hmm idag hände lite ovanliga saker. En grupp med små barn i blå kostym marscherade genom staden och utanför studenthemmet med trummor. Man hörde dom kanske i 2 timmar lol
Sen idag så bestämde jag mig att hämta mig torkställning från tvättrumment men till min förvåning så var det borta. >:(

Någon har tagit det. Inte för att jag e på något sett i pisset om den grejen nu råkar försvinna men ändå jag betalade 10 € för den och jag tyckte om den för att den var rosa.

Whoever it is please give it back. Ok förstås får jag också skylla lite på mig själv att jag lämnade den där i några dagar  men att folk inte kan respektera andras saker. DAMNIT! Misstänker att någon i huset har tagit det för ingen annan har tillgång eller nycklar till tvättrummet. -.-) FUCK YOU :c

Inga kommentarer: