fredag 24 maj 2013

1 vecka kvar ...

Nu e de en vecka kvar innan jag åker hem. Försöker dock få tag i någon som kanske e intresserad av att hyra ut min lilla bostad. Hade fått några intresserade men dom svara ej tillbaka vilket e konstigt.
men jag sänker troligen på priset om det inte finns någon som vill hyra ut den.

Urvalsprovet var skrivet idag. Jag e nog halvsäker om jag nu faktist kommer in denna gång. Tyckte nog att det var ganska många som skrev där så idk ... Och dom tar inte heller så många in till ÅA vad jag har hört. Som vanligt var provet tokigt svårt. UGH jag hatar det men vi får bara hoppas på det bästa.

Imorgon ska jag träffa min kompis som jag inte sett på ½ år. Vi ska först gå till en second hand shop o sedan äta o sedan fortsätta gå runt. meheheh ... :3
De ska bli kul. :)

Inga kommentarer: