måndag 27 maj 2013

Sista loppis race före sommarlov

Jag har som mål att åka igenom nästan alla loppisar här i åbo innan jag åker hem heheh
Det kommer o bli kul det >:D

Hittills denna månad har jag varit i 7 loppis/second hand butiker.... Fyndat massor. Både billiga och halvdyra grejer. Blir spännande men jag måste iaf sälja bort några grejer nog iaf lol ...

Idag fyndade jag en spegel, kjol, klänning, och ett rosettbälte. Jag köpte klänningen egentligen för mig själv men vafan jag har ju hur många klänningar som helst så jag kom fram till att jag kommer att ge bort klänningen åt min mamma som en sen liten morsdagspresent. Hon e värt det för hon har det säkert så sjukt jobbigt just nu :c Hoppas att hon gillar det för den var lite för lång och stor för mig.

Bilder kommer senare om några dagar lol....



Inga kommentarer: