fredag 17 maj 2013

Stulen cykel -.-

Först torkställningen och nu min cykel.
Vafan kan dom int ba låt mina saker va ifred. Det e inte alls kul min cykel blev stulen denna vecka. Typ mellan onsdag och igår. Vafan hände idk men nu e jag utan cykel och det e inte kul -.-.

Borde jag söka efter min cykel Ja jag tycker det men först veckan efter isåfall -.- jävlar.Ok nog för att den där cykelns växlar inte funka och bromsarna va skit men den var ändå använbar men jag hade just fixat min kedja så jag vet inte hur jag nu ska göra. Skaffa en ny kanske? Har ändå funderat på att skaffa en ny cykel så whatever I guess. I alla fall jag tänker skaffa en begagnad billig användbar cykel och pimpa up det med min mustasche tejp runt. :D

För helvete man kan inte lita på någon här i Åbo längre.  I Krombi kunde man iaf lämna cykeln var som helst utan att någon stal det. Jag saknar den känslan faktist. Här måste man låsa allt för det finns så mycket folk och skumma typer. Kan väl inte hjälpas. Shit happens and lets move on ..


Imorgon ska jag till secondhandbutiken och shoppa loss. Allt e för 1 € >:D

Inga kommentarer: