tisdag 21 maj 2013

... Being Hardcore again.

Några dagar kvar ...ska stormläsa nu hejdå ...XD

Jag vill bli hardcore igen. Chase your dreams goddamnit!

SKriver upp mina drömmar här...
Drömyrke: vet ej men söker till farmaci
Mål:
  • språk: finska, franska, japanska, latin
  • instrument: ukulele, harpa, piano
  • derpa, hjälpa min mamma, lära mig hur man odlar jordgubbar. Sälja grejer. 
  • lära: fördjupa mig i biologi, förbättra mig inom kemi o. biokemi, plugga so fan
  • laga mat/baka
Och mycket mycket mer

Ska först bli awesome.
Skönhet o. mode på andra plats.
Att skaffa pojkvän och dejta e typ min minsta prioritet just nu.
Dom lockas ändå automatiskt till en om man e awesome lol hahahaha inget o oroa över.
Nöjd singel här XD

Mina outfits för sommaren och våren e i princip snart klara JEeeeEEeee :3
 

Inga kommentarer: