måndag 5 december 2011

SNÖ & SLAAAASK


När jag vaknade på morgonen fanns det snö på marken. Som såna här små pärlsocker.
Det kändes fräscht att se snö igen men på samma gång får tycker jag inte om kylan lol x3
Ändrade layouten på min hemsida och tog bort min gamla YT account och skapade en ny YT account :D
New YT account click here lolololo~!

Inget mycket särskilt har hänt idag förutom att jag försovde mig och fick häma take away mat från skolan. Sedan stack jag till stan och handlade lite handdukar lol? och köpte havreflingor...lol 8D
Ugh så när jag var på vägen dit så regnade det snö ...och slaaaaaaaaaask blä lol min paraply blev som typ 3 kg tungt när jag kom till affären XD
men annars har inte mycket hänt....har inte kommit långt med Labbdagböckerna men jag ska definitivt få det färdigtskrivet idag eller imorgon

En sak som jag var frustrerad idag var att någon hade tagit min tvättmaskinstid som jag beställde och tvättat på den tvättmaskine...=,= I kno its so snailshit's great att jag var tvungen att stryka över min tid där och beställa ny tid tills imorgon blö.
Hann inte läsa tidningarna i skolan idag men whatever jag har mycket pluggande och skrivande på väg så jag får väl försöka minska på tidningsläsningen en aning innan tenten och arbetena är förbi. :3

Imorgon är det Finlands självständighetsdag så fuck yeah ledigt...medan jag måste sitta och läsa till tenten inom Människan Genetik nästa vecka >w< Buuhuhuhu  (T_T) ska iaf laga crêpes och kokos/chokladbollar för att fixa upp humöret lite grann. :3

Ganbatte ne? (>w<)


o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: