tisdag 13 december 2011

LUCIATENNTT!!

 Ayyehh Luciadan idag men det orkar jag inte bry mig om hehehe
Idag hade jag min första tent i Människans genetik kursen från HÖ:uni och det gick nog inte bra lolol

men inte hade jag förväntat mig att få superbra eftersom det var så mycket detaljer som man var tvungen att beärska och dessutom hade jag inte fått reda på alla svar som behövdes. Hon tog precis de frågor som jag inte svarade på =,= fuck yeah! x3 men anyways i dont care jag har ju åtminstone en chans till att förbättra eller ta om tenten so no worries. :) I'll give it my best shot next time we meet stupid exam >w<!

Ska försöka skriva färdigt mitt arbete idag fastän hur länge det än tar för imorgon är det DEADLINE T,T
Ganbatte nee~~?

Några dagar kvar till jullovet HYAAA~~~! >w<)/
o(≧ω≦)o
Snailshit

Inga kommentarer: