tisdag 6 december 2011

Finlands självständighetdag ....O.O


Jaa idag är det Finlands självständighetsdag och min sömnrytm har rubbats igen...

 Kunde inte sova inatt pga av att håret var så smutsigt så jag sovde mitt på dan då (=,=) Mina planer om att skriva färdigt labbdagoken och läsningen till MG-tenten startar katastrofalt dåligt XD Ganbatte nee~~? ^^"

men annars under dagen har jag bara tvättat badrummet, sopat köket och tamburen och tvättat lite mer av mina kläder och handdukar vilket jag inte fick möjlighet igår (=,=)  Sen när jag vaknat och hämtat kläderna från torkrummet stack jag direkt till duschen .....Oooh vilken fräsch känsla jag fick när jag fick äntligen duscha med ren badrock och badhandduk på kroppen efter duschen. Nostalgi säger jag >.< weee~!

Skippade lunchen pga sovandet och började laga crepês och kokosbollar till middagen. Jag hade egentligen planerat på att laga crepês med köttfärsfyllning men ångrade mig eftersom jag inte hade tillräckligt med ingredienser. :< Istället lagade jag räkfyllning istället vilket smakade helt bra. Man blev ju dock mätt väldigt snabbt... (._.)

Sen efter middagen kollade jag på film med min rumskamrat på andra sidan rummet. Vi tittade på en ganska gammal film från typ 60-talet. Tintin och de blå apelsinera tror jag att den hette. Fy snigelskit vad jag blev jäkligt sömnig under filmtittandet. O.O jag kunde varken sitta stilla eller hålla koll på vart ögonen ser på. Försökte hålla mig vaken med att stoppa i mig lite av dom där kokosbollarna som jag gjorde under middagen men det hjälpte inte mycket. Filmen var inte så värst tråkigt det är bara när jag sitter stilla på en plats och stirrar på en sak blir mina ögon lätt torra och så blir jag super mega sömnig efter det.Jag har svårt att kontrollera vart ögonen rör på sig mot olika riktningar eller jag menar jag kan inte fokusera på en enda punkt utan att den byter fokus på det man tittar på hela tiden (;_;) and that sucks just to let ya kno T_T

Imorgon har jag fysik och kemi. Skulle egentligen börja klockan 8:15 men fick meddelande sen senare idag att det blev en timme senare än vanigt. Det var ju bra för jag behöver verkligen sömn huhuhu.....jag hatar att få blodsprängda ögon på morgonen när man inte har fått tillräckligt med sömn XD it's creeepy you kno?


o(≧ω≦)o 
Snailshit

Inga kommentarer: