tisdag 22 februari 2011

Tja...Deviantart

Jag vaknade sent idag, ungefär halv 1 tiden på dagen vaknade jag. Solen sken vackert idag och snön var jättefin när solen strålade på dem.
Som jag sade förr, skulle jag egentligen gå till skolan idag för bildkonstdiplomarbetet men det blev aldrig till något eftersom jag kunde inte logga in på skolans hemsida wilma där läraren hade lagt ut tiden så jag gick aldrig till skolan och inte heller for jag till biblioteket för att plugga. Den här dagen blev inte heller till någonting. Jag borde skärpa mig ohohoh x3 annars skiter jag ner mig ...nu när man har ledigt borde man ju göra någonting.



Jag har suttit och pratat med en del folk på DeviantART nästan hela dagen. DeviantART är verkligen en bra sida om man vill bli en artist, se på andras konst, och tja.. bli inspirerad. När jag upptäckte den här sidan för flera år sedan av min vän så tja...först tyckte jag att den där sidan var väl inte så intressant men när jag blev intresserad av anime, manga så var DeviantArt den enda sidan som man kunde hitta otroligt bra fanart eheh... xD lol. Det var väl troligen det som fick mig att fastna på den där hemsidan. Jag hade tänkt skaffa någon DeviantART lippis eller tröja för flera år sedan också fast jag vet inte om jag ska skaffa det mera. Klart nog tycker jag om den där hemsidan men jag vet inte...bara när jag borde skaffa det. lol

Idag så fyller en nära vän  19 år idag. Jag har förstås skrivit "Grattis" till henne via facebook och så hade vi också bestämt oss att gå till Pedrina's i Karleby på fredagen för att fira hennes födelsedag. Det ska nog bli jätte trevligt. Åh, vad jag älskar maten där. Jag firade också min 18-års födelsedag där. Vilka minnen måste jag säga och maten var sååå otroligt gott. Jag kunde inte ens äta upp allt det lämnade nästan hälften av maten kvar som jag beställde. lol Så full blev jag buwhahah >;D men imorgon ska jag nog riktigt försöka plugga till studentskrivningarna ;) GODDAMNIT SPANK ME ! D;>

Inga kommentarer: