lördag 19 februari 2011

Första Blogg! :3

Nu ska jag börja blogga~!
Wee.... egentligen har jag tänkt blogga för flera år sedan men det blev aldrig till någonting. :/
Efter Penkkis så började saknaden av alla lärare och folk från gymaniset där jag alltid umgåtts krypa fram ur mina tankar D< det var därför jag tänkte att " Nu fan ska jag nog börja blogga för helvettee~~! D8" och VOILA! nu är jag här! Hoppas att de kanske hittar min blogg nån dag x3 fufufu~! :3 who knows ...
Hoppas att bloggningen fortsätter stadigt den här gången! :3
Wish me good luck! 

En liten introduktion av mig själv:

Cecilia heter jag och bor i Finland. Just nu är jag 18 år och bor med mina föräldrar.
Jag studerar vid ett gymnasium och planerar på att studera vidare i ett universitet någonstans i landet pfeehh~~! :3
Själv gillar jag att lyssna på musik, film, anime, manga och allt möjligt annat

Det känns konstigt att nu bara börja blogga O_o
men det kan man väl ingenting åt ...x3

MvH Cnigelskit


P.S. Egentligen ville jag namnge min blogg till Snigelskit men tyvärr var den tagen och gav det här blognamnet till Cnigelskit eftersom mitt namn börjar på bokstaven C baby! :3

Inga kommentarer: