torsdag 24 februari 2011

Omeeeeglee

 Jag vill ha kort hår nu ...eller? :3



Vilken dag det har varit idag. Jag vaknade 20 min före 12 och åt gröt och stack strax till biblioteket för att läsa. Missnöjd är jag nog idag då jag lovade att vakna tidigt på morgonen men det var så roligt när jag igår sent på kvällen innan jag slocknade i sängen surfade mellan hemsidan Omegle och Chatroulette för att kolla vem som fanns där. Som vanligt fanns det bara perversiska män som ville att jag skulle visa brösten och camsex. ಠ_ಠ

Inget nytt alltså men det fanns en man som fick mig att skratta så jävla mycket. Han var så idiotiskt löjlig när han kunde inte engelska. Jag träffade honnom på Omegle, kåt, äcklig var han och det första han skrev var "SEX". Jag låtsades spela med och överdrev med att skriva riktigt stora bokstäverna och förlänga orden " SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXX??! :D". Han blev då jätteförtjust och började gestikulera med händerna om att jag skulle ta bort eldglasögonen som jag hade på mig. Jag låtsades vara en idiot själv och låtsades som om jag inte förstod ett dugg vad han menade så jag viftade och ja...vi hade en hård kamp mot varandra med att förstå buwhahahahha ٩(͡๏̯͡๏)۶  det var mer bodylanguage än chatting. Så vi viftade typ i en kvart innan han försökte visa mig hur man tar bort den röda huppari-tröjan (bilden)...jag fortsatte förstås att vara som en dum löjlig hyper idiot och sedan...visade han också sin snuskiga grejj vilket jag inte reagerade särskilt mycket utan fortsatte spela med som om jag inte fattade vad han menade. ಠಠ
lol röda glasögon jag hade på mig

Efter en stund försökte han skriva på ett papper vad han ville.. och han skrev "ORALSEX" jag skrev ju förstås tillbaka via chatboxen på engelska att "man kan ju inte ha oralsex på nätet" lol men han fattade ju förstås inte vad jag skrev eftersom han kunde inte engelska XD Så han skrev då sitt telefonnummer på samma papper och pekade på det och mig. Jag låtsades förstå vad han menade och skrev av hans telefonnummer på ett papper och visade hans egen telefonnummer på webcam. Han trodde då att det var mitt eget telefonnummer som jag skrev och började hastigt skriva hans eget telefonnummer buwhahahahah (─‿‿─) fast han märkte ju då sen att det var hans eget telefonnummer aahahah jag halvskrattade åt honom. shuu shuu...det var livligt och äckligt på samma gång eftersom han var tvungen att visa den där snuskiga grejen och runka lol men nej usch nu ska ja inte tala om det mera men det var det jag ville berätta om gårdagens märkliga händelse på nätet.

Jag ska fortsätta med samma schema som igår. Plugga, plugga och plugga! Åh kära böcker... vad jag älskar er ...speciellt matematik böckerna ! D;< weee~~! och tenten har jag om en vecka! :/ någon borde ge mig en liten smisk så att jag seriöst får igång pluggandet här hemma. Tänk att det redan är torsdag idag. Jag tycker att tiden efter penkis har gått alltför snabbt D; JAG VILL HA MERA TID! blääh.... :/ Jag ska noh sluta surfa på youtube så småningom. Jag är så beroende av det eller jag har varit beroende av det för flera år sedan. det låter inte bra. så nu ska jag nog skärpa mig.

Jag önskar att min lillasyster skulle kunna hålla käften också för alltid när hon kommer hem så roddar hon , omvandlar hela rummet till en skrothög och tjatar på hur mycket jag e på datorn och fan man blir stressigt förbannad när hon m,åste lägga näsan i blöt varje minut.Och så kan inte hon heller lämna rummet ifred där jag pluggar. Det förstör ju hela humöret på dagen helt och hållet. jag önskar att jag hade ett eget rum också men olyckligtvist har jag inte. Shit happens and you still have to live on your life I guess...  (╥﹏╥)

Inga kommentarer: