söndag 18 december 2016

Last week in Town

Julfint i salutorget
Studieliv
Nu e jag tillbaka i min hemby. Det är mycket snö här jämfört i Åbo. Jag for på fredag kväll me tåg eftersom jag var tvungen att dra ett helt lass hem för flytten. Försökte få med de viktigaste grejerna packat o klart hem. Insåg inte hur mycket jag ännu har att städa i min Åbo bostad så jag hoppas att det blir helt okej om jag lämnar resten efter nyår. På lördagen jobbade jag dubbla skift så jag var helt slut. Jag har ännu 3-4 skriv uppgifter på hälft som jag borde ha skickat in för längesen men vi får se om jag hinner få det klart innan dess

Shopping
Denna vecka har jag inte hunnit shoppa något. Bara städat och paketerat.

Anime' manga & spel
Denna vecka har jag läst ikapp de senaste kapitlen från 19 days och Ajin mangan. Jag ska försöka läsa ikapp dom andra serierna o kolla färdigt halvfärdiga anime serier xD
Jag har provat spela två nya enkla spelappar på android. Ena e Neko Atsume som handlar om att ta hand om katter. Den andra e FeeDog som handlar om att mata hundar.

Inga kommentarer: