lördag 31 december 2016

End of 2016

Apans år, 2016 har varit en mycket händelserik och ögonväckande för mig. Jag tycker att jag själv har fått lära otroligt mycket detta år. Både gott och ont. Drömmen om att studera farmaci i Uppsala gick aldrig i uppfyllelse men jag har hittat många nya drömvägar som gör livet mycket mer spännande. Jag har helt enkelt hittat mig själv och vad jag vill bli typ haha. :D

Jag vill tacka mina vänner för att ni stöttat mig och gjort livet så mycket mycket livligare. Min familj, speciellt min mamma för att ha inspirerat mig att jobba hårt och aldrig ge upp hopp och tro. Sist men inte minst alla människor som omkring mig. I denna år har jag hittat min identitet och accepterat mig själv.
I början av året reste jag till Tyskland, sedan kämpade jag igenom en mycket tung beslutsångest och min upptäckt om att jag hade ADD klarnade alla mina problem som jag har grubblat över i dessa år.

Inga kommentarer: