söndag 25 december 2016

En sen god jul ...


Studieliv
Denna jullov kommer att vara den skönaste på länge. Jag har jullov ända tills slutet av januari men jag har många ofärdiga skrivarbeten att komplettera men jag siktar på att få dem klara tills nyår!
Jag fick fina julpresenter från mina vänner och några hamna jag bara o lämna kvar i Åbo dock eftersom jag hade så många andra saker som jag var tvungen att ta hem. :( Men jag hoppas att dom också haft en riktigt fin jul. Detta år närmar mot sitt slut. Jag skriver ett inlägg senare speciellt om hur detta år har varit för mig och vad jag har för planer inför nästa år. Det e inget smått som jag satsar på utan jag kommer att satsa stort fr.o.m. nästa år kan jag lova ;)

Shopping
Denna veckas shoppinghöjdpunkt: PS4+ FFXV!!!!
PS4!!!!!!!!!!
Ja behöver jag shoppa igen då jag har fått/skaffat mycket julklappar? Jo fan min korg på AE e full igen ahaha oja men det är såna saker som jag inte kommer att ångra mig det är som att köpa presenter åt sig själv och det e faktiskt jätteroligt. Fast jag kommer att spara shoppandet tills nyår. ;) Förmodligen så kommer jag aldrig att sluta shoppa men jag har hittat min stil och det e ju riktigt bra. Många kanske undrar vad jag riktigt ska göra med alla dom här kläder och grejer. ...och ja...inte vet jag själv lol men förmodligen kommer jag att starta en foto-fashion-livsstilssblogg nångång i framtiden.

Anime/Manga/Spel
 Min brorsa hämtade en FFXV PS4 limited edition bundle från Gamestop denna vecka. Det var en julklapp som jag köpte åt mig själv :D Så jag har börjat med FFXV det denna vecka. Grafiken i FFXV e lika fantastiskt som vanligt. Det e egentligen det jag gillar med FF-serierna. lol Jag har också kikat på många andra spel som e på rea nu på Steam. Bland annat Life is Strange, Child Of Light, Grand Pigeon's Duty, Goat Simulator, och FF klassikerna. :D

Inga kommentarer: