söndag 27 mars 2016

Påsk

Diggar denna outfit

Studieliv
Denna vecka hände inget särskilt speciellt i skolan. Fanns ett studentevenemang Karuselli men den for jag nog inte till eftersom det var ganska dyrt inträde (7€) + halarmärke. Istället stack kompisgänget till Cosmic comic café för att chilla och spela Cards Against Humanity vilket var lika kul det :D 
Jag hämtade min svarta efterlängtade wing huppari i torsdags och kunde inte låta bli att styla upp det lite me en outfit. Har i flera år velat ha den här hupparin me svarta vingar. lol men det blev inte köpt förrän nu XD materialet var ganska tunn jämfört med vad jag hade förväntat mig men annars var jag nog riktig nöjd med den :D ge mig motivation att klara igenom de resterande kurserna (T_T)

Ja det blir nog ingen påskfirande för mig denna år. Orkar helt enkelt inte engagera mig i kaniner och påskägg lol XD 
Skulle vilja se ut såhär för evigt lol

Anime & Manga & Spel
Konosuba!
Denna vecka kollade jag igenom en ny animeserie, Konosuba! Jag tyckte att det var lagom kort med lagom mycket humor. Nästa vecka ska jag försöka se igenom Osomatsu-san serien till nästa vecka :)

Förmodligen kommer jag att innerst gråta ner mig själv denna veckoslut då Haikyuus sista episod av 2:a säsongen släpps denna söndag. Nästa vecka kommer det att bli ännu värre då Gintama har sin sista episod av sin säsong också. Hur fan ska jag leva nu då? XD
Det är dock bekräftat att Haikyuu kommer att ha sin 3:e säsong i höst så någonting har jag iaf att se fram emot :D

Jag spelade lite på Undertale och spelade igenom Demodelen. Nu känns det som att jag börjar komma in i spelet! Humorn e faktist riktigt bra lol 

Mål för nästa vecka: 
  • se igenom Osomatsu-serien
  • yoga 7 min 
  • jaga 2 party-halarmärken
  • lämna in parrapporten
  • klara av tyska-provet






Inga kommentarer: