söndag 20 mars 2016

SportAppro, St. Patricks Party etc.

Studieliv

Halarmärken

Inga lektioner denna vecka typ förutom tyska. Jag deltog i två evenemang, SportAppro på tisdagen och St. Patricks Party på onsdag.
SportAppro var nog kul. Jag testade på fäktning men fick ingen stämpel pga. ingen SportAppro-pass och att jag tydligen kom för sent men det gjorde ingen skillnad eftersom jag också skulle på danslektioner på eftermiddagen. Det var Latin Fiesta och DanceFit som jag testade på. Latin Fiesta var mycket booty och booby shake dessutom lite fotjobb medan DanceFit var ganska fritt streetdance. Båda lektionerna var riktigt kul. Fick ett fint Sloth-halarmärke när jag slutligen lämnade in passet.
St. Patricks Day Party lol

St.Patricks Day var också riktigt kul. Jag fick ett halarmärke, papperstiara och en hatt om man köpte en Guinness öl. Där dansade jag och min kompis till kl. 2 på natten lol men det var faktiskt riktigt kul :D

På veckoslutet firade jag min väns födelsedag  Bjöd på lite våfflor och sylt lol. Jag gillar att laga tomatsoppa. Hoppas att jag bara inte blir led av bara att äta det. Jag borde testa laga mango cheesecake och banankladdkaka nån dag nu. Kanske under påsken??? men det får vi se. Provade på en ny typ av dansfitness som jag hittade på YT. Det kallas för "combat fitness" där man utövar dansrörelserna som om man skulle fightas?... Det såg riktigt coolt så det skulle jag gärna vilja öva mera regelbundet.

Annars gällande parrapporten så får jag inget skrivet. Jag får inte rapporten klart för mig i huvudet om vad jag ska skriva. Det e jobbit och jag börjar stressa jättemycket nu :/ Not fun bro.... D: 

Shopping
Var en sväng till UFF och köpte ett par svarta byxor, lila shorts och en röd vtg kjol och ett pärlarmband. Från nätet köpte jag halarmärken, lol och en huppari och annat smått. På fredagen shoppade jag två böcker som var på erbjudande. En psykologibok och en bok om kirurgiska behandlingar och sjukdomar.
Wigtestar, shorts från UFF :D
Bokshopping

Dessutom fick jag mina gintama oc galaxy converse skor, en gammal taobao beställning för ett år sedan yep. Pengarna rullar bra iväg. Jag har säkert mindre än 1000 € på kontot nästa vecka. shit shit shit hsihtihtith lol men jo orkaaaa bry om vart pengarna far.

Anime/Manga
Denna vecka kollade jag på Prison School. Mycket ovanligt att jag denna gång kollar anime serier från ecchi genren men jag har alltid varit nyfiken på den animen då det för en tid sedan emellanåt poppade upp gif-inlägg på min tumblr dash haha. Humorn e helt fantastiskt sjuk och rolig så jag gillade faktiskt anime-serien. hahha. 
Prison School

Spel 
Inga framsteg med  Undertale dock

Mål för nästa vecka: 
  1. skriva färdigt parrapporten
  2. spela igenom Undertale 
  3. hinna se igenom en animeserie
  4. gymma på kvällarna

Inga kommentarer: