söndag 13 mars 2016

Full schema

Studieliv
Denna vecka var det mycket lektioner. Vi hade långa dagar från kl. 8.30 på måndag och tisdag. PÅ tisdagskvällen joinade jag FUI och tittade på konstiga /roliga youtube videon. Där satt vi till kl. 11 på kvällen. lol och sedan stack jag hem och bjöd på våfflor med min vän till kl. 2 på natten. Onsdagen var det en lite kortare skoldag och vi stack och käkade lite sushilunch i saluhallen. Jag var inte riktigt sugen på sushi eftersom det var inte så längesen jag senast åt sushi. Det kändes som slöseri för mig så iaf så det var helt ok för min del. Skulle hellre dock ha velat spendera mina pengar på något annat än sushi lol. Mot onsdagskvällen skulle jag egentligen ha studieboostkväll hos en vän men hon mådde illa så vi skippade det. Jag gick dock ut för att skaffa halarmärke lol. Köade in dit i ca. 1 h bara för att få ett halarmärke....lololo
Veckans halarmärken
På torsdagen var det simulering. Vi gick igenom om katetriseringen och det var faktiskt kul. På kvällen stack jag och mina vänner till rento för att kolla på interstellar. Den var nog helt bra. Soundtracken var helt fantastiskt men annors var filmen helt intressant. Det var svårt lite emellanåt att höra vad dom sade då det var ganska högt ljud i baren.

Interstellar

På fredagen hade vi  bara om en kort lektion om dokumenteringen i Abilita. Jag satt och anmälde mig till SportAppro evenemanget till nästa vecka.... dom flesta populära sportgrenarna fullbokade men jag slapp med i fäktningsgruppen vilket jag ser fram emot mest och valde dessutom lite Latin Fiesta och Dancefit på eftermiddan.

På lördagen fick jag lingonvecka så denna veckoslut kommer jag att sitta och dega hela dagen.  :/ yay 

Shopping
Jag fick riktigt många paket denna vecka. Jag fick mina rosa söta "ankle boots" och två av mina kigurumin. Dessutom en väggkalender lol och tröjor... Dessa sätts upp i min wordpress blogg
På veckoslutet stack jag på loppis och shoppade lite. Jag hittade en vit/rosa onesie i min storlek för 8 € och en riktigt fin blommig långkjol för 6 € + ett halsband och armband. Sedan köpte jag på ett annat loppis en grön gummiboll för 2 €. Pumpen kom också med men jag fattar inte hur den fungerade... Jag hittade en riktigt fin vit pajform med jordgubbar på för 3 €.

På nätet shoppade jag ännu mera saker (en riktigt lass i princip). Hjälp jag kommer ju o bli pank nu. lol

Anime & Manga
Inget särskilt nytt med anime o manga denna vecka. Har inte hunnit med att kolla igenom animeserierna än. 

Nästa veckas mål: 
  • gymma varje dag? på kvällen ca ½-1h (kl. 21-22) 
  • börja med min dagliga 7 min yoga igen 
  • se på 1 ep anime varje dag 
  • memrise varje dag 

Inga kommentarer: