måndag 15 december 2014

Home Sweet Home

hej och hallå ..
Jag har varit lite ''on and off'' här på internet på sista tiden.

Jag är nu hemma i min hemby med familjen, kom hem redan i fredags och jobbat/städat hemmet dagen efter. Har handlat de flesta julklappar åt familjen så jag hoppas att dom kommer att bli supernöjda detta år. Har faktist inte gett några julklappspresenter åt min familj på åratal så det är nog verkligen dags att dom förtjänar det >_>

Annars har jag också köpt typ ''julklappspresenter'' på förhand åt mig själv. Jag köpte en svart lång stående spegel och en svart hylla innan jag stack hem. Mitt rum i ooOobå börjar nog bli ganska fullt möblerad hahah XD
Jag skulle vilja ha mammas jättesnygga svarta data glasbord här hemma ner. Den skulle jag kunna använda som matbord i min bostad men jag vet inte hur mycket jag kan släpa med mig.
I alla fall jag e hemma nu och njuter....typ hahahahhaha lol fick lingonvecka men annars rullar det på.

Kommer att stanna till nyåret och sedan åker jag ner igen för att jobba och plugga.
Jag vill så gärna plugga någon annanstans men vi får se på hösten igen om jag slipper in på en bättre utbildning.


GO SNAILSHIT

Inga kommentarer: