onsdag 10 december 2014

utbildningen man minst anat att man skulle komma in O_O WTF?!

Ja jag fick veta nu resultatet och jag blev tyvärr inte antagen än till sjuksjöterskeprogrammet men är reserv. Dock det största wtf-reaktionen jag fick var att jag blev antagen till farmaceutprogrammet i Uppsala Uni fastän jag hade det på 2:a placering. WTF?!""! How?! Vem fan skulle ha trott att jag skulle bli antagen till farmaceutprogrammet där wtf.... D:< wtfwtwftwftwfwt

vafan ska jag nu riktigt göra nu då. Har inte riktigt förväntat mig att slippa in på den utbildningen. Jag skulle så gärna vilja ta emot studieplatsen men vafan ska jag göra med min bostad här nu då ARHkdshfkdghk
Jag e förvirrad. Jag vet inte nu hur jag ska planera för nästa år. Jag måååste prata med psykologen imorgon om detta. Förstås e jag ju jätteglad att jag äntligen slapp in på en utbildning jag kämpat i åratal men vafan tajmingen känns lite off för jag slapp ju också in på närvårdarutbildningen i Pargas och jag har faktist börjat trivas här nu och jag har det ganska bra ställt med mitt deltidsjobb här i Åbo.

Kan man ta emot platsen men skjuta upp studierna med ett halv år. ??? :S


Inga kommentarer: