fredag 26 december 2014

God Jul!

God Jul nu jävlar XD
Önskar allihopa en god jul!
Här är en bild på mig som jag hade på mig under julafton.

Denna jullov kommer jag dock att jobba ganska mycket faktist men det betyder ju då att jag får mycket pengar muahahah... det e tråkigt att sitta hemma ändå...E ledig idag på jul annandagen men jobbar dagen efter.
Det känns jobbigt då man bara får ha en ledig dag o sen jobba några dagar för att få en ledig dag igen.
Speciellt kvälls->morgonskift är det värsta. Man kan inte sova ordentligt.

Anyways nu ska ja inte tänka så mycket på jobbet. Jag ska också njuta av julen. I förrgår festade min familj i Jääppis med andra vietnameserna. Gratis mat ! YE 8D
Jag fick böcker, pengar och tvål som julklapp denna år. Inte mycket men tillräckligt nog för att vara nöjd! Tack så mycket ni! <3<3<3
Resten av julklapparna som jag vill ha kan jag ändå köpa själv :D

 Dessutom vägde jag mig själv igår. Jag kommer inte ihåg när jag senast vägde mig själv men det var nog en tid sen. Har inte gått upp mycket sedan dess. Det betyder att min vikt inte har växlat mycket sedan 9:an. Jag går upp eller ner  endast 1-2 kg i så fall.

Ha det så bra !

GO SNAILSHIT!!!!

Inga kommentarer: