lördag 4 juli 2015

Vafanken

WHAAAAAT?!
Det som jag minst anade så det kom jag in på. Ja vafanken fick resultat från skolan i o<bååb och slapp faktist in på sjukskötarutbildningen i oBååå av någon konstig orsak. Det var det minsta jag förväntade mig  Hade en så säker känsla att jag inte skulle slippa in för jag hade knappt läst på förhandsmaterialet som man skulle kunna till urvalsprovet. Och uppsatsen som man skulle skriva under platsen blev så slarvigt och löjligt skrattretande som det bara kunde lololololo okej så det blir lite ändringar på mina planer igen. Jag kommer att ta emot sjukskötarutbildningen, studera och jobba i stan ½ år till och sedan på våren flytta till Sverige bwhahaha 8DDD men jag behöver internetanslutning ffs! D: och var kan man skaffa det för ½ år?

Nästa vecka får jag veta om jag slapp in på någon utbildning i Sverige.... e faktist lite nervös för detta. .... :/
 men det var en lättnad att jag inte behöver fortsätta med närvårdar utbildningen längre ahahahah 8D

Inga kommentarer: