onsdag 1 april 2015

Nåja kanske det ändå så småningom flyter på...

Jag har haft det jätte stökigt i mitt rum. Mitt kylskåp e halvfull med bullar som jag fått ta från deltidsjobbet lol kommer ju o bli fet av den bullehög jag har där och jag e jättedålig på att slänga mat -.-

I all ärlighetens namn önskar jag att jag  inte stressar mig så mycket i själva praktikveckorna men det gör jag. Jag har nästan fått nog och vet nu iaf att med småbarn vill jag nog inte jobba med heltid speciellt på ett daghem lol. Jag skulle få fnatt om jag hamnade att lyssna på barngråt och skrik i ett halvår... Dx 

Och jag bryr mig heller inte så mycket om jag blir godkänd eller underkänd i själva examensveckan där jag ska kunna påvisa att jag behärskar i yrket för mina nerver kommer att gå ur och armar lösa när man ska bära på små barn i famnen och sedan bära på mat på kvällen  lmaoo

Anyways så ska jag inte försöka stressa mig på praktiken för mycket. Bara om jag blir godkänd så e jag nöjd .... för jag vill få det undan så fort som möjligt!

Anyways så hoppas jag att jag får mitt rum uthyrt till sommaren. Fick en tjej som var intresserad och ville komma o checka runt min bostad nästa vecka så jag hoppas att hon tar det istället för en snubbe. Det skulle vara skönt att slippa 2 månaders hyra iaf och skulle underlätta min ekonomi så jädrans mycket. Varför jag bara hyr ut min bostad 2 sommarmånader (juni-juli) e att mitt hyreskontrakt går ut i juli och om jag vill fortsätta att bo i bostaden fr.o.m. augusti skulle innebära:
  1. Jag hamnar att skriva under ett nytt hyreskontrakt som gäller för 1 år, vilket skulle suga
  2. Hyran i augusti kommer att höjas rejält 
Och jag har ju som sagt ändå inte tänkt nu i framtiden bo eller studera  i oBå längre för jag e lite ärligt trött att se vissa bekanta ansikten i denna stad lol även om jag skulle ekonomiskt vinna mycket på att bo här då jag har ett ganska rejält stadigt deltidsjobb som jag trivs men ändå ...-.-" I NEED REFRESHMENT"

Så i augusti kommer jag förmodligen att flytta ut om jag slipper in på en annan skola i en annan ort >.<
Det kommer att suga att lämna vissa möbler och grejor ... men man måste väl offra sig lite om man vill ha något annat .Vill bort till ett ställe där jag känner iaf nästan ingen.

Inga kommentarer: