söndag 8 mars 2015

Varför måste ni lolitaklänningar vara så jäkla dyra?! D:<

Mina 3 drömklänningar poppade upp på en gång. Ni vet inte hur förbannad jag e då jag försöker spara pengar men då det finns den där jäkla klänningen som poppar upp precis vid fel tillfälle.
Jag kommer o va pank i sommar lol XD

Dessutom sparar jag ju också mina pengar till andra vanliga kläder som jag skulle vilja köpa men eftersom det här blir förmodligen sista året som jag tänker spendera mina pengar på kläder så why not?!
Skaffa alla mina drömklänningar nu i år så behöver jag inte bekymra mig längre över dem och cyberjaga efter dem på japanska hemsidor. Det första klänningen som poppade upp var Juliette et Justine's Cadre du lapin jsk men jag missade deras reservervationstid precis en minut efter så lol jag får helt enkelt hoppas att dom öppnar det någon gång senare i år. >_< men nu i veckoslutet poppade också Angelic Pretty's Marshmallow Bunny JSK i svart färg på en japansk auctionshemsida. JEZUS !

Nå egentligen ville jag ha den i rosa färg men svart går också väl bra för mig. SÅ nu har jag gett bud på klänningen. Om jag ej vinner auktionen igenom väntar jag på  att den rosa versionen poppar upp någon i framtiden så det skulle vara skit nice? :)

Dessutom på taobao hittade jag också en till av mina favorit klänningar som e mycket mycket sällsynt. Jag kommer säkert att ännu haska 1000€ på kläder ännu innan jag har fått tillräckligt. Just nu har jag inte vågat köpa dom andra kläderna än utan jag försöker vänta tills Hprovet är över så då ska jag skaka loss och köpa de flesta kläder ! :DDDDDDDDDD

Inga kommentarer: