tisdag 26 augusti 2014

Tankar kring mig och lolita klädstilen

Jag vet inte alls hur länge jag kommer att orka samla på lolita kläder. Jag har definitivt nästan alla mina drömklänningar som jag alltid velat önska men å andra sidan kommer min ekonomi att gå ur spåret. Det kan t.o.m. hända att jag hamnar o ta lån någon gång i framtiden.

Jag tycker om att klä upp mig i lolita men det e lite tråkigt emellanåt då man inte kan använda dessa kläder så ofta som man velat. .. eheehehe som t.ex. klänningen jag har på bilden, Marie Rose har jag inte haft på mig på över ett år. Vissa klänningar går jag inte ens ut...funderar på att sälja bort vissa klänningar som jag inte alls använder bara om jag får dom sålda så småningom.

Dessutom samlar jag ju inte heller bara på en stil men många andra stilar som är mycket mer "vardagsvänlig" Jag fattar inte hur vissa kan gå i lolita varje dag huheu men ofc vissa orkar och andra orkar inte. Jag skulle definitivt inte orka men jag skulle nog orka klä mig i lolita varje veckoslut :D

Min garderob hemma och i obå lol e i princip proppfull. Vart ska jag nu sätta mina kläder som jag ännu tänkt köpa. O__O Måst väl kanske köpa en extra klädhängare. 8D Dessa kläder tänker jag ännu köpa om inte dom blir slutsålda...typ

Black collection

Kawaii/cute collection

I alla fall så kommer jag nog att så småningom sluta nu me internet shoppandet....förhoppningsvis. Jag verkar aldrig riktigt få i ordning me det men jag ska nog sluta nu i höst när jag skaffat dessa ..pffpf för helv. XDD

Borde klippa håret förresten.

Inga kommentarer: