söndag 31 augusti 2014

Avslutning på sommaren

Sommarens sista andetag. Jag har en lite bitter känsla i tankarna nu när jag vet att sommaren har lämnat värmen ifrån sig. Det börjar bli mörkt och kylan kryper sig fram nu på morgnar och kvällar. Hösten är på väg och vintern så småningom på kommande. Jag ser inte fram emot det för jag gillar inte när det blir mörkt så snabbt >:c
Värst också nu då jag inte vet alls vad jag vill göra nu i höst -.-

Fick min lön igår och har varit fullt upptagen med att pyssla. lol eftersom jag inte jobbade den sista veckan i augusti fick jag hitta på någonting annat så jag började städa, sy och pyssla små saker. Sydde en påslakan och en pastel fairy kei-ish enkel T-skjorta. Dekorerade ett par högklackade svarta skor.... Imorgon åker jag tillbaka till "studiestaden" vet ej om jag nu vill fortsätta studera där men jag kommer väl att stanna där än så länge... :/ men jag ska inte tänka så hårt på det nu igen... lol

Det har varit en lång tid sedan jag lade ett musikinlägg... lovar att lägga upp lite mer musik...även om jag numera ofta gör det på tumblr nuförtiden  XD

Den här låten får bli en avslutning på sommaren för mig...jag har inte festat så mycket i sommar så en upbeat låt får vara min tröst haha. Den här har spelats i radion ganska ofta för mig. Jag gillar faktist att lyssna på elektro pop musik nuförtiden ... dafaq


Inga kommentarer: