onsdag 13 augusti 2014

...

Sommaren börjar väl snart ta slut, känns det som.
Jag har bara några veckor kvar tills jag åker tillbaka till Åbo. Jag vet inte vad jag ska göra då. Jag blev faktist antagen till en grundutbildning inom turism men jag tror inte att jag över huvudtaget kan ta emot det fastän jag gärna skulle vilja. Vilket är synd men jag har ändå bestämt mig att söka mig till vårdutbildningen. Någon utbildning som kan försäkra mig om jobb i framtiden!

Jag vill så småningom nog flytta bort från Åbo också. Jag är less på det och det känns som om jag inte riktigt har någonting att göra där längre. Ett nytt ställe med nya människor och omgivning vore uppfriskande för mig. Vi får hoppas att jag slipper in någonstans så småningom :) Men just nu vill jag inte tänka på det så mycket. Jag låter det problemet lösas tillsammans med en person i Åbo. Jag är så less på att grubbla över det ensam eller med någon som inte ändå kan göra något över saken men visst känns det bra att få berätta det men jag vill inte slösa för mycket tid på det. Damnit. Tänk hur många år jag nu slösat D:< Jag blir bara deprimerad nu.

Jag vill så snabbt som möjligt starta om mitt liv igen.

Inga kommentarer: