tisdag 9 juli 2013

Voi paska D:

Slapp int int fan men jag skall hålla huvudet kallt nu för jag tänker inte ge upp än XD . Hur som haver. Ger väl biokemi en chans till så jag ska väl inte försöka ge upp hoppet på varken biokemi eller farmaci. BAjs bajs bajs! men jag e nog iaf kvar i Åbo lol så det så ! :)

Borde jag redan läsa till farmaci nu då isåfall? Ack då jag suger så mycket i kemi så det bara ARHJhg.... jag tror att farmaci e ändå inte min grej ...men jag vill gärna klara av urvalsprovet !! XD

Kanske jag borde läsa någonting annat? Geografi? idk jag vet inte riktigt vad jag vill studera riktigt. Blö ! Livet suger !
Först måste jag nog få bort min shopping beroende ooch allt annat skit som drar på min tid och sedan endast koncentrera på mina studier. Ska också försöka hitta något arbete i Åbo också för jag vill gärna göra något annat än att studera. 

Inga kommentarer: