måndag 15 juli 2013

Blåbärspaj o larvbilder

Jahapp blåbären o jordgubbarna blev mogna tidigt i år pga av försommaren tog fart i maj. Mamma Har sommaledigt i 4 veckor o skall plocka blåbär åt folk som beställer + att jag får äntligen laga blåbärspaj av nyplockade blåbär!

 Jag hade tråkigt en solig sommardag så jag tog bilder av en larv som jag hittade in i en jordgubbe. jepp. Mitt liv e tråkigt. Dessutom börjar jag snart får min shironuri cultparty outfit klar. Det enda jag behöver nu e bättre strumpbyxor, vit facepaint, rosa ögonskugga och en pastelrosa peruk? 
Dessutom borde jag göra klar min huvudbonad med rosa rosor men väntar fortfarande på att rosorna som jag beställde från Thailand skall komma hit :/ 

Min bror skall komma hem denna vecka. Det var på tiden men jag tror knappast att han e villig o hjälpa till mycket med hemarbetet XD 


Inga kommentarer: