tisdag 23 juli 2013

Pengarna ba flyger iväg som tusan!!

Ja ni vet inte hur mycket köpsugen jag e just nu. Rean är på full fart igång här och jag har massor av saker och kläder som jag ännu vill gärna såsåsåsåsåsåsåså ha. Damnit!!

HAr nyligen beställt en skräddarsydd Lolitaklänning från Poland med lite egen design som jag ritade till henne. Oja pengarna kommer o flyga som vinden. HAr tänkt skaffa en tablet dator till hösten för att lättare kunna bära utan att släpa på en tung laptop till föreläsningarna och sedan blev jag sugen på en ny telefon när jag såg på tidningarna lol. Vet ej om jag kommer o skaffa en ny telefon för den som jag använder nu funkar ju helt hur bra som helst och fortfarande nöjd för att den är så snygg lol hahah.

 Inte o glömma bostadshyran som jag hamnar o betala varje månad. Skitkul hehe....inte blir jag något rikare denna sommar. Nästa år tänker jag nog försöka hyra ut min bostad.

Hade ledigt idag så bakade blåbärspaj (igen) och stack till stan med familjen för att handla. Hittade en väska av halmstrå för 5 € från Anttila men annars tyckte jag att det inte fanns så mycket mer saker som verkade intressant?

Inga kommentarer: